تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآن «مدهامتان» در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3779279
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآن «مدهامتان» در آذربایجان‌شرقی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، گفت: ثبت‌نام در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد تا پایان دی‌ماه جاری تمدید شده است.

تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآن «مدهامتان» در آذربایجان‌شرقی

محمد هادی‌نیا، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: ثبت‌نام اعضای کانون‌های مساجد در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» تا پایان دی‌ماه تمدید شده و علاقه‌مندان در رده‌های سنی 7 تا 16 سال و 16 تا 30 سال می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.modhammatan.com نام‌نویسی کنند.

وی افزود: این دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت نماز، حفظ کل، حفظ جزء 30، قرائت تقلیدی، اذان و نقاشی آیات ویژه بانوان و آقایان خواهد بود که منتخبان نهایی در هر استان به مرحله کشوری در مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

هادی‌نیا، با اشاره به این‌که مسابقات به‌منظور نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب شرکت هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های قرآنی، برگزار می‌شود، بیان کرد: این مسابقات در سنین ۱۶ تا ۳۰ سال در رشته قرائت تحقیق و حفظ کل ویژه بانوان و آقایان و در مقطع سنی ۷ تا ۱۶ سال هم در رشته‌های قرائت ترتیل، حفظ جز ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی و نقاشی آیات در موضوعات احترام به والدین، نماز و تلاوت قرآن با انتخاب آزاد آیه مربوطه ویژهآقایان و بانوان برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه قرآنی می‌توانند با مراجعه حضوری به دبیرخانه کانون‌های مساجد استان و یا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات «مدهامتان» www.modhammatan.com نسبت به ثبت‌نام در این مسابقه قرآنی اقدام کنند. همچنین رشته نماز نیز ویژه نوجوانان 7 تا 16 سال در سطح استانی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان پس از برگزاری مراحل کانونی و شهرستانی در مسجد امام خمینی(ره) شهرک یاغچیان تبریز برگزار خواهد شد، گفت: کانون فرهنگی ـ هنری شمیم ولایت مسجد امام خمینی(ره) تبریز به‌عنوان مجری برگزاری مسابقات استانی مدهامتان برای ششمین سال متوالی انتخاب شده است.

هادی‌نیا ادامه داد: ایجاد زمینه مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن کریم، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های مساجد با ایجاد فضای رقابت سالم، تقویت فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های مساجد و شناسایی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، تشویق و ایجاد زمینه حضور علاقه‌مندان غیرحرفه‌ای از جمله اهداف برگزاری مسابقات مدهامتان است.

انتهای پیام

captcha