نمایشگاه موزه عبرت به تالار قرآن همدان منتقل می‌شود
کد خبر: 3779285
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

نمایشگاه موزه عبرت به تالار قرآن همدان منتقل می‌شود

گروه فرهنگی - شهردار همدان از انتقال موزه عبرت به همدان خبرداد و گفت: قسمت‌هایی از نمایشگاه موزه عبرت تهران همزمان با ایام‌الله دهه فجر به تالار قرآن همدان منتقل می‌شود.

نمایشگاه موزه عبرت به تالار قرآن همدان منتقل می‌شود

به‌ گزارش ایکنا از همدان، عباس صوفی، شهردار همدان  امروز 17 دی ماه در کمیته فضاسازی و خدمات شهری ستاد دهه فجر همدان، اظهار کرد: انتقال تعدادی از غرفه‌های موزه عبرت تهران به همدان از ابتدای بهمن کلید می‌خورد.

وی افزود: نمادی از موزه عبرت ایران (زندان کمیته مشترک ضدخرابکاری در زمان پهلوی) در تالار قرآن به مدت یک ماه همزمان با ایام‌الله دهه فجر ایجاد خواهد شد.
وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال به صورت خانوادگی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: امسال باید سالی ویژه برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشد.
صوفی ادامه داد: جشن روز بزرگ 22 بهمن در پیاده‌‍راه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم جشن و نورافشانی برپا می‌شود.
شهردار همدان با تأکید براینکه امسال باید برنامه‌های خوبی در خور ایام فاطمیه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: امسال در تمامی حوزه‌های مربوط به شهرداری به خوبی برنامه‌ریزی شده و هیچ محدودیتی در تعداد غرفه‌های 22 بهمن وجود ندارد.
وی از اعمال تخفیف صدور پروانه ساخت در شهرداری همدان خبرداد و گفت: از 12 بهمن تا 20 اسفند صدور پروانه ساختمانی با تخفیف صورت می‌گیرد.
انتهای پیام

captcha