بهبود شرایط اقتصادی در گرو تقویت زیرساخت‌های فرهنگی است
کد خبر: 3779410
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

بهبود شرایط اقتصادی در گرو تقویت زیرساخت‌های فرهنگی است

گروه سیاسی - امام جمعه یزد گفت: هر میزان در فرهنگ سرمایه‌گذاری شود اثرات بیشتری را در سایر بخش‌ها شاهد خواهیم بود و بهبود شرایط اقتصادی به تقویت زیرساخت‌های دینی و فرهنگی وابسته است.

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی، امام جمعه یزد شب گذشته، 17 دی‌ماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد بر توجه مسئولان به رضایت الهی، تقواپیشگی و بهره مند سازی مردم از خدمات شایسته با تکیه بر تخصص و تعهد نیروی های توانمند در استان تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد:همه ما باید تقوا پیشه کرده و بدانیم همواره در محضر خداوند هستیم و او نظاره گر تمام اعمال بندگان است که بر این اساس هر فرد نیز باید پاسخگوی اعمال خود باشد.
آیت‌الله ناصری یزدی با اشاره به جایگاه عزت و نیکی ها به پیشگاه خداوند افزود: انقلاب مسیری الهی پیش روی کشور قرار داده است و ضروریست به گونه ای قدم برداریم که قطار زندگی، ما را به سمت خدا هدایت و از سوی دیگر بتوانیم بستری فراهیم سازیم تا مردم نیز در مسیر سعادت قرار گیرند.
وی با قدردانی از تلاش‌های زمانی قمی استاندار پیشین یزد، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) در دوران حیات خود از تمام فرصت ها بهره گیری کرد تا توانست با اندیشه الهی و مردمی جهاد عبادی عظیمی را در مسیر آگاهی و بیداری جامعه محقق سازد.
امام جمعه یزد اندیشه امام را الگویی جامع در زندگی مطرح کرد و گفت: استاندار یزد با حفظ روحیه استقلال و خودباوری، مشورت از بزرگان و صاحبان تجربه فعالیت هایی برای خدا، مردم و حرکت استان به سمت جلو را برنامه ریزی نماید.
آیت‌الله ناصری افزود: برای انجام برنامه های استان به افرادی متعهد و متخصص نیاز داریم که دینداری نیز سرلوحه کار آن ها باشد و بر اساس شایستگی های لازم در مسئولیتی قرار گیرند.
وی ادامه داد: باید مدیریت استان از حالت خمودگی خارج و در کارها جدیت و پیگیری جایگزین شود زیرا یزد شهر یزد دارالعباده و تلاش و کوشش از خصلت‌های مهم آن است، پس نگذارید برندهای خوب یزد از بین برود.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: تولید و صنعت، مدیریت و تامین آب، بازسازی مناطق روستایی و حرکت دادن بخش کشاورزی به سمت کاهش مصرف آب با روش‌های علمی از ضرورت‌های نیازمند توجه بیشتر و برنامه‌ریزی در استان است.
آیت‌الله ناصری به مقوله فرهنگ اسلامی اشاره و یادآور شد: هر میزان در فرهنگ سرمایه گذاری شود اثرات بیشتری را در سایر بخش‌ها نیز شاهد خواهیم بود و بهبود شرایط اقتصادی نیز به تقویت زیرساخت‌های دینی و فرهنگی وابسته است.

انتهای پیام

captcha