۶ نشست «مهارت زندگی» در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 3779449
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
با حضور عبدالعظیم کریمی؛

۶ نشست «مهارت زندگی» در مازندران برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران از برگزاری سلسله نشست نسیم حیات با موضوع مهارت زندگی در شش شهرستان این استان خبر داد.

6 نشست مهارت زندگی در مازندران برگزار می‌شود

محمد شعبانی، معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: با حضور عبدالعظیم کریمی، سلسله نشست‌های «نسیم حیات» و مهارت زندگی با محوریت مفاهیم دینی و تربیتی با همکاری شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی و آموزش و پرورش مازندران از امروز 18 تا 20 دی‌ماه در شش شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه اولین نشست از ساعت 15 و 30 روز سه‌شنبه، 18 دی‌ماه در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش عباس‌آباد برگزار می‌شود، افزود: دومین نشست از مجموع سلسله نشست‌ها، 19 دی‌ماه از ساعت 8 صبح در کانون شهید باهنر اداره آموزش و پرورش چالوس و در ساعت 10 کانون شهید باهنر اداره آموزش و پرورش نوشهر و در ساعت 15 و 30 سالن شهید رجایی اداره آموزش و پرورش کلاردشت برگزار می‌شود.
معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران، تصریح کرد: ادامه این نشست‌ها روز پنجشنبه از ساعت 8، 20 دی‌ماه در کانون شهید صالحی اداره آموزش و پرورش تنکابن و در ساعت 10 در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha