شرکت ۹۰ نفر در کارگاه «سبک زندگی قرآنی» در یزد
کد خبر: 3779481
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

شرکت ۹۰ نفر در کارگاه «سبک زندگی قرآنی» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری کارگاه سه روزه «سبک زندگی قرآنی» ویژه ۹۰ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌‌ کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: کارگاه سه روزه سبک زندگی قرآنی ویژه ممتازین کارگاه‌ها در مرحله شهرستانی در روزهای 19، 20 و 21 دی‌ ماه برگزار می‌‌شود.
حجت الاسلام رضایی ضمن اشاره به اینکه تعداد برگزیدگان مرحله شهرستانی حدود 90 نفر است گفت: بهترین‌‌های سال 96 و 97 و برگزیدگان مرحله شهرستانی در کارگاه سه روزه شرکت خواهند کرد‌ و پس از آن 30 نفر از ممتازین این گروه در اولین دوره تربیت معلم سبک زندگی قرآنی شرکت خواهند کرد.
رضایی ادامه داد: کارگاه سه روزه سبک زندگی برای دومین بار در استان برگزار می‌شود و منتخبین این دوره در اولین دوره تربیت معلم سبک زندگی که در استان یزد و چند استان دیگر برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.
وی تصریح کرد: این کارگاه‌ها در مرحله شهرستانی با حضور نادی، سلمانیان و محمودیان از اساتید برجسته و برتر کشور برگزار شد و در مرحله نهایی نیز اساتید برتر کشوری حضور دارند.

انتهای پیام

captcha