دوره‌های «معارف مهدویت» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3779526
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

دوره‌های «معارف مهدویت» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه معارف- رییس شبکه بزرگ آرمان‌شهر مهدوی از برگزاری دومین دوره مقدماتی و همزمان، اولین دوره تکمیلی کلاس‌های «معارف مهدویت» در شهرکرد خبر داد.

دوره‌های «معارف مهدویت» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

جواد محمودی، رییس شبکه بزرگ آرمان‌شهر مهدوی، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دوره اول مقدماتی کلاس‌های «معارف مهدویت» در چهارمحال و بختیاری به‌ عنوان یکی از 8 استان پایلوت اجرای این طرح، در تابستان امسال طی 10 هفته در جلسات 4 ساعته با حضور 100 شرکت کننده برگزار و به نفرات برتر پس از انجام آزمون، مدرک مقدماتی اعطا شد.
وی با اشاره به تجربه موفق دوره نخست این طرح در استان، افزود: دومین دوره مقدماتی و اولین دوره تکمیلی این کلاس‌ها نیز با همکاری شبکه بزرگ آرمان‌شهر مهدوی و جنبش مصاف و زیر نظر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و با حضور اساتید مرکز تخصصی مهدویت برگزار می‌شود.
محمودی با بیان به این که نفرات برتر اولین دوره مقدماتی در دی‌ماه سال جاری دوره تکمیلی را پشت سر خواهند گذاشت، اضافه کرد: از افراد برتر دوره نخست مقدماتی در برنامه‌های گوناگون با محور مهدویت استفاده شد و در نظر داریم با آموزش علاقمندان و تربیت مربیان توانمند، به ترویج مسائل مهدویت در مدارس، دانشگاه‌ها، پایگاه‌های بسیج و مراکز فرهنگی بپردازیم.
رییس شبکه بزرگ آرمان‌شهر مهدوی از علاقمندان خواست برای شرکت در این کلاس‌ها مشخصات خود را تا 25 دی‌ماه سال جاری به شماره 0991776455 پیامک کنند.
انتهای پیام

captcha