منافقان قرآن را برای سوء‌استفاده می‌خوانند
کد خبر: 3779599
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

منافقان قرآن را برای سوء‌استفاده می‌خوانند

گروه فعالیت‌های قرآنی - امام جمعه قزوین گفت: منافقان قرآن را برای سوء‌استفاده می‌خوانند و متذکر شدن و اثرپذیری از قرآن کار آنها نیست؛ اثرپذیری از قرآن کار خردمندانِ مؤمن است و آنها از آیات الهی اثر می‌پذیرند.

قرآن اصلی‌ترین منبع دینی/ به لرزه در آمدن دل های مؤمنان با شنیدن قرآن و نام خداوندبه گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست هم‌اندیشی اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین که روز گذشته 17 دی ماه در سالن جلسات عقیدتی سیاسی سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: اصلی‌ترین منبع دینی ما قرآن کریم است و در عالم منبعی اثرگذارتر از قرآن وجود ندارد و با سایر کتاب‌های آسمانی نیز قابل قیاس نیست.
وی تصریح کرد: برخی‌ها فقط به خاطر شنیدن قرائت عبدالباسط مسلمان شدند که معجزه قرآن و اثرگذاری کلام وحی است و این همانی است که خداوند فرموده اگر کسی لیاقت و آمادگی داشته باشد و صاحب ظرفیت باشد، مؤمن حقیقی می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: مؤمنان کسانی هستند که وقتی قرآن و نام خدا را می‌شنوند، دلهایشان به لرزه در می‌آید و با شنیدن آیات قرآن بر ایمان آنها افزوده می‌شود و رشد می‌یابند.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: منافقان قرآن را برای سوء استفاده می‌خوانند و متذکر شدن و اثرپذیری از قرآن کار آنها نیست؛ اثرپذیری از قرآن کار خردمندانِ مؤمن است و آنها از آیات الهی اثر می‌پذیرند.
انتهای پیام

captcha