حرکت «کاروان قرآنی انقلاب» از شمال تا جنوب ایران
کد خبر: 3779608
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
مدیر رادیو قرآن خبر داد:

حرکت «کاروان قرآنی انقلاب» از شمال تا جنوب ایران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ احمد ابوالقاسمی از حضور جمعی از قاریان قرآن در قالب «کاروان قرآنی انقلاب» و اجرای محافل از اول تا 21 بهمن‌ماه در چندین استان کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ در آستانه جشن‌های بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جمعی از قرآنیان در قالب «کاروان قرآنی انقلاب» از اول بهمن‌ماه به مدت 21 روز به شهرهای مختلف کشور سفر می‌کند.

حرکت این کاروان روز اول از حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز می‌شود و پس از تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) عازم استان‌های مختلف کشور می‌شوند.

در این باره، احمد ابوالقاسمی، مدیر شبکه رادیویی قرآن، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا به تشریح اهداف این کاروان قرآنی پرداخت و گفت: مطرح کردن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در مباحث علمی و امنیتی، معرفی رویش‌های انقلاب و نخبگان قرآنی و کمک به محرومیت‌زدایی از اهداف اصلی شکل‌گیری این کاروان قرآنی است.

ابوالقاسمی تصریح کرد: اعضای کاروان شامل قاریان، حافظان و گروه‌های تواشیح استان‌های مختلف هستند. این کاروان پس از ورود به هر شهر به گلزار شهدای آن شهر خواهد رفت و پس از ادای احترام، طبق برنامه در محافل حضور خواهند یافت و تلاوت خواهند داشت. همچنین از ظرفیت قاریان استانی نیز در این محافل بهره‌مند خواهیم شد.

مدیر رادیو قرآن از پوشش کامل سفر از سوی این رادیو و همچنین شبکه قرآن و معارف سیما خبر داد.

انتهای پیام

captcha