نخستین گردهمایی مدیران اتحادیه‌های مدغم استان‌ها برگزار می‌شود/ اتحادیه عقب‌گرد ندارد
کد خبر: 3779614
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور:

نخستین گردهمایی مدیران اتحادیه‌های مدغم استان‌ها برگزار می‌شود/ اتحادیه عقب‌گرد ندارد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ رحیم قربانی با اعلام برپایی نخستین گردهمایی مدیران عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان‌ها در قم، گفت: درصدد هم‌افزایی بیشتر و دریافت پیشنهادات مدیران عامل مؤسسات قرآنی استان‌ها هستیم.

نخستین نشست مدیران اتحادیه‌های مدغم استان‌ها برگزار می‌شودهمایش سه‌روزه‌ای را سازمان دارالقرآن الکریم طی 19 تا 21 دی در قم برگزار می‌کند. اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور نیز به منظور استفاده از این فضا و کاهش هزینه‌ها در کنار این همایش، نشست مدیران عامل اتحاد‌یه‌های قرآنی استان‌ها را پنجشنبه، 20 دی‌ماه، ساعت 14، برگزار می‌کند. طی این جلسه تمامی مدیران اتحادیه‌های مدغم استان‌ها، که براساس روند قانونی شکل گرفته است، حضور خواهند داشت.
رحیم قربانی، مدیرعامل این اتحادیه، در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: سعی ما بر این است که تمام موارد به نحو احسن انجام شود تا چند هزار مؤسسه قرآنی از این بلاتکلیفی بیرون بیایند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور اظهار کرد: مؤسسات قرآنی توجهی به اختلافات بین دو اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور ندارند و آنها کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند، اما وظیفه ماست که از مؤسسات حمایت مؤثر و عادلانه‌ای کنیم و این هم منوط به این است که تشکیلات واحدی نظارت کند. بر این اساس طی نخستین نشستی که با مدیران عامل اتحادیه‌ها خواهیم داشت، این مسائل را مطرح خواهیم کرد.
قربانی با تأکید بر اینکه از تمام ظرفیت‌های مدیران اتحادیه‌ها و مؤسسات به نحو مطلوب استفاده می‌شود، اظهار کرد: در این شرایط که دشمنان علیه فرهنگ قرآنی جبهه گرفته‌اند، باید ید واحد شویم و از تمام ظرفیت‌ها برای پیش‌ برد فعالیت‌های قرآنی بهره گیریم.
وی با ابراز گلایه از اینکه متأسفانه دولت توجهی به فعالیت‌های قرآنی نمی‌کند و سال به سال نیز این روند را بعینه شاهدیم، گفت: حتی اگر توجه حداقلی نیز می‌شد، در این دولت با بی‌مهری و بی‌توجهی روبرو هستیم و حتی آن هزینه‌های اندک نیز تخصیص داده نمی‌شود و با این شرایط اگر مدیران قرآنی بتوانند همدلی ایجاد کنند، اینها موجب می‌شود که از حق و حقوق مؤسسات که با علاقه و خالصانه کار می‌کنند دفاع کنیم.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور با تأکید بر اینکه نباید برخلاف انتظارهای حاضر به هفت سال پیش برگردیم و دوباره کار را از صفر شروع کنیم، افزود: در نشست روز پنجشنبه، اشتراک‎ها و نقطه‌نظرات را احصا و پیگیری می‌کنیم و براساس همدلی و تفاهم، به نتیجه‌ای مطلوب به نفع فعالیت‌های قرآنی و ارتقای نقش مؤسسات مردمی برای حضور فعال دست یابیم.
انتهای پیام

captcha