مهلت طرح تعویض قرآن‌های نو با فرسوده تمدید نمی‌شود
کد خبر: 3779673
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

مهلت طرح تعویض قرآن‌های نو با فرسوده تمدید نمی‌شود

گروه فرهنگی ـ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز گفت: اجرای طرح تعویض قرآن‌های نو با فرسوده تا پنجشنبه، ۱۹ دی‌ماه ادامه دارد و دیگر تمدید نمی‌شود.

مهلت طرح تعویض قرآن‌های نو با فرسوده تمدید نمی‌شود

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هـنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری و تعویض قرآن‌های فرسوده، اظهار کرد: ستاد هماهنگی نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ‌ هنری مساجد در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی اقدام به جمع‌آوری و تعویض قرآن‌های فرسوده کرده است.
وی افزود: این طرح در تمام مساجدی که از کانون فرهنگی ـ هنری مسجد برخوردار هستند، اجرا می‌شود و علاقمندان می‌توانند با ارائه قرآن‌های فرسوده مساجد به صورت رایگان قرآن نو دریافت کنند.
شکری با بیان اینکه تعویض قرآن‌های فرسوده و اهدای قرآن‌های نو به کانون‌ها، می‌تواند در امر ترویح قرائت قرآن بسیار تأثیرگذار باشد، گفت: مهلت زمان نهایی اجرای این طرح تا پنجشنبه، 19 دی‌ماه اعلام شده است و تمدید نمی‌شود.
این مسئول اظهار کرد: اجرای این طرح یک حرکت انقلابی است و بر مبنای آن بخشی از نیاز کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در‌خصوص تأمین کتاب قرآن‌ کریم محقق شود.
انتهای پیام

captcha