ا‌جرای طرح مسابقه بزرگ تفسیر کوتاه قرآن کریم در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3779696
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

ا‌جرای طرح مسابقه بزرگ تفسیر کوتاه قرآن کریم در خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی- طرح مسابقه بزرگ تفسیر کوتاه قرآن کریم شامل جزء پنج و شش همزمان با سراسر کشور در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.

ا‌جرای طرح مسابقه بزرگ تفسیر کوتاه قرآن کریم در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی گفت: این طرح از سوی ستاد عالی در سال جاری براساس محتوای دو کتاب (تفسیر کوتاه و مسابقه قرآنی بر اساس جزء ۵)و (تفسیر کوتاه و مسابقه قرآنی بر اساس جزء ۶)دراین استان و همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: طرح مذکور شامل 60 درس در خصوص تفسیر آیات بخش های اعلام شده است، که در آن هر جزء شامل 30 درس بوده و محتوای آموزشی آن شامل کتاب درسی و سؤالات و محتوای دیجیتالی است که از طریق سایت www.abrshafagh.com ارائه می‌شود.

شیرازیان با بیان اینکه مجری این طرح دبیرخانه کانون های مساجد مازندران است که با همکاری سایر استان ها در یکی از مراکز خانه های نور استان برگزار می شود،عنوان کرد: شرکت در این طرح برای عموم آزاد بوده و مختص سن خاصی نیست.

وی در تکمیل مطلب فوق افزود: اعضای کانون های مساجد، افراد فعال قرآنی، متربیان خانه های نور و افراد شرکت کننده در کلاس های تفسیر کوتاه استان می توانند نسبت به شرکت در مسابقه آنلاین روزانه که به مدت 60 روز از  برگزار می شود، اقدام کنند و هر روز به قید قرعه به یک نفر که به سؤالات پاسخ صحیح داده جوایزی اهدا می شود.

شیرازیان گفت: افراد شرکت کننده در مسابقه آنلاین روزانه و افرادی که در کلاس ها شرکت کرده اند می توانند در آزمون پایانی که به صورت آنلاین ، 17 اسفند سال جاری برگزار می شود، شرکت کنند که به پنج نفر برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha