تولیدات هنری به‌سمت آثار انقلابی و اسلامی هدایت شوند
کد خبر: 3779803
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

تولیدات هنری به‌سمت آثار انقلابی و اسلامی هدایت شوند

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر با اشاره به اینکه جایگاه هنر در نظام اسلامی جایگاهی بسیار رفیع و مهم است‌ و باید به این جایگاه ارج نهاده شده و برای اعتلا و پیشرفت آن تلاش شود، گفت: تولیدات هنری به سمت تولید آثار انقلابی و اسلامی هدایت شود.

لزوم هدایت هنر به تولید آثار انقلابی و اسلامیمسعود فلاح، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر در حاشیه بازدید از آموزشگاه موسیقی «باقی» بهشهر در گفت‌وگو ‌با ایکنا از مازندران، گفت: جایگاه هنر در نظام اسلامی جایگاهی بسیار رفیع و مهم است‌ و باید این جایگاه ارج نهاده شده و برای اعتلا و پیشرفت آن تلاش شود.
وی افزود: حوزه فرهنگ از گستردگی و تنوع خاصی برخوردار است و شهرستان بهشهر نیز از این امر مستثنی نیست چرا که این شهرستان دارای استعدادهای بالقوه و بالفعلی در حوزه‌های فرهنگی و هنری برخوردار است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر با اعلام اینکه ششمین آموزشگاه آزاد موسیقی بهشهر با نام «باقی» در بهشهر راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: همه هنر ما برگرفته از حس درون و احساس قلبی هنرمندان و برای ما دارای ارزش است و هنر موسیقی، هنر بدی نیست و باید موسیقی ایرانی و اسلامی در زندگی مردم وارد شود.
فلاح افزود: تلاش برای تربیت نیروهایی در تراز جامعه اسلامی ‌بین هنر و هنرمندان، هنری است که باید انجام شود و ما به سمت تربیت چنین نیروهایی برویم.
وی بیان کرد: اگر اهل موسیقی با هر ذوق و سلیقه و به درستی شناسایی و هدایت شوند، راه به جای دیگری نخواهند برد و در راستای هنر، فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، ایرانی و انقلابی کار خواهند کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر در پایان با اعلام اینکه شهرستان بهشهر مجموعه‌ای از همه استعدادهاست؛ تصریح کرد: باید به فرهنگ و هنر شهرستان بهشهر با حضور هنرمندانی که با جان و دل فعالیت می‌نمایند؛ ببالیم و برای اعتلای فرهنگ و هنر تلاش کنیم.
انتهای پیام

captcha