مسابقات قرآن جامعه ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
کد خبر: 3779877
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

مسابقات قرآن جامعه ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان، ورزشکاران، و کارکنان ورزش و جوانان استان در دهه مبارک فجر خبر داد.

مسابقات قرآن جامعه ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

امیر تقی‌زاده، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان، ورزشکاران، و کارکنان ورزش و جوانان استان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.
وی اظهار کرد: طبق روال سال‌های قبل، مسابقات قرآن ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان استان در بخش‌های قرائت تحقیق، حفظ یک جزء، حفظ 10 جزء، حفظ کل قران و فهم زبان قرآن برگزار می‌شود.
تقی‌زاده‌ ادامه داد: این مسابقات برای ورزشکاران در تمامی رده‌های سنی، برای جوانان در رده سنی 15 تا 29 سال و برای کارکنان ادارات ورزش و جوانان با وجود حکم کارگزینی امکان‌پذیر است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی‌ بیان کرد:  طبق آئین‌نامه این مسابقات، ورزشکاران عضو تیم‌های ملی از حضور در مرحله استانی معاف بوده و مستقیماً به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند. همچنین برای حضور شرکت‌کنندگان در مرحله کشوری، کسب حداقل 70 امتیاز ضروری است.
وی گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره از مسابقات تا سی‌ام دی‌ماه است و علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت http://www.javan-varzesh-qoran.ir ثبت نام کنند.

انتهای پیام

captcha