گرامیداشت چهلمین سال انقلاب در دانشگاه فیلیپین
کد خبر: 3779900
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

گرامیداشت چهلمین سال انقلاب در دانشگاه فیلیپین

گروه بین‌الملل ـ جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با برپایی نمایشگاه‌های هنری و فرهنگی، میزگرد‌های تخصصی و جشنواره‌های فیلم و غذاهای ایرانی، در دانشگاه دولتی فیلیپین برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ محمد جعفری‌ملک، رایزن فرهنگی ایران در فیلیپین با آبرِرا، رئیس دانشکده علوم اجتماعی و فلسفه دانشگاه دولتی فیلیپین دیدار كرد. طرفین در این دیدار در خصوص برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل این دانشکده گفت‌وگو كردند.

آبررا در این دیدار اظهار امیدواری كرد که برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بتواند موجب شناخت بیشتر دانشجویان دانشگاه دولتی فیلیپین از جمهوری اسلامی ایران شود.

وی در ادامه گفت: با توجه به برگزاری همراه با موفقیت نمایشگاه خوشنویسی از سوی رایزنی فرهنگی ایران در دانشگاه دولتی فیلیپین، مسئولان دانشگاه تصمیم گرفتند تا یک برنامه کامل فرهنگی به ایران اختصاص داده شود. بر این اساس، آمادگی داریم برنامه فرهنگی ایران را در طول یک هفته در محل دانشکده علوم اجتماعی و فلسفه دانشگاه دولتی فیلیپین برگزار كنیم.

وی همچنین از تندیس تقوی، هنرمند خوشنویس كشورمان و مسئول انجمن خوشنویسی ـ شعبه مانیل، به خاطر برگزاری کارگاه خوشنویسی برای دانشجویان دانشگاه دولتی فیلیپین قدردانی كرد.

در ادامه محمد جعفری‌ملک، رایزن فرهنگی كشورمان، ضمن تشکر از دانشگاه دولتی فیلیپین برای میزبانی از مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: رایزنی فرهنگی ایران آمادگی کامل دارد هرگونه برنامه فرهنگی را برای غنی‌تر شدن هفته فرهگنی ایران در دانشگاه دولتی فیلیپین ارائه دهد.

در پایان این دیدار، مقرر شد جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه دولتی فیلیپین با برپایی نمایشگاه خوشنویسی تندیس تقوی، عکس‌هایی از ایران، صنایع دستی و اقلام فرهنگی، برپایی سه میزگرد تخصصی «ایران امروز»، «تاریخ هنر ایران» و «ایران از نگاه ایران‌دوستان فیلیپینی» و برگزاری جشنواره غذاهای ایرانی و جشنواره فیلم‌های سینمایی ایرانی، در ماه آینده برگزار شود.

انتهای پیام

captcha