فراخوان دومین کنگره سلمان فارسی اعلام شد
کد خبر: 3779951
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

فراخوان دومین کنگره سلمان فارسی اعلام شد

گروه اجتماعی ـ فراخوان دومین کنگره بزرگ سلمان فارسی در موضوعات مقاله نویسی، شعر و داستان کوتاه منتشر شد.

فراخوان دومین کنگره سلمان فارسی اعلام شد(آمــــاده)

به گزارش ایکنا از خوزستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز با هدف تکریم، شخصیت مؤمن و پارسا، سالک ایرانی، صحابی رسول خدا(ص) و نیز اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی ایران، دومین کنگره بزرگ سلمان فارسی را در موضوعات مقاله نویسی، شعر و داستان کوتاه برگزار می‌کند.

محورهای این کنگره در بخش مقاله نویسی شامل موارد زیر است:

رامهرمز زادگاه سلمان فارسی

سلمان در نگاه مورخین و علمای شیعه و سنی

نقش سلمان در فتوحات و اعتلای جامعه اسلامی

ولایت‌مداری سلمان فارسی

سلمان قبل از اسلام

بررسی، تفسیر و تحلیل حدیث نبوی «سلمان منا اهل البیت»

لازم به ذکر است، مقالات باید در یک چارچوب علمی شامل چکیده، کلیدواژه، مقدمه، متن اصلی و نتیجه گیری و منابع، تنظیم شده در قالب یک حلقه CD با فونت Bnazanin 14  و به صورت پرینت شده به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

در رشته شعر، آثار در دو بخش کلاسیک و سپید پذیرفته می‌شود. هر شاعر می‌تواند در هر بخش 3 اثر با موضوع سلمان فارسی ارسال کند. اشعار در قالب یک حلقه CD با فونت Bnazanin 14  و به صورت پرینت شده به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

در رشته داستان کوتاه نیز، داستان‌های کوتاه ارسالی حداکثر تا 1200 کلمه با موضوع زندگی نامه سلمان فارسی و رامهرمز در قالب یک حلقه CD با فونت Bnazanin 14  و به صورت پرینت شده به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

آخرین مهلت ارسال آثار در همه بخش‌ها 15 اسفند سال 97 و تاریخ برگزاری کنگره 22 اسفند سال 97 است. نشانی دبیرخانه رامهرمز، میدان ارشاد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 43524085 و 43523091 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

captcha