اختصاص ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان لرستانی
کد خبر: 3779974
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

اختصاص ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان لرستانی

گروه اقتصاد - مدیرعامل صندوق امداد ولایت لرستان از اختصاص بیش از ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان لرستانی خبر داد.

اختصاص ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان لرستانیبه گزارش ایکنا از لرستان، علی‌رضا اکبری، مدیرعامل صندوق امداد ولایت لرستان، چهارشنبه، ۱۹ دی در نشست مدیران کمیته امداد لرستان، اظهار کرد: در طول تاسیس صندوق لرستان مدیران همکاری وافر داشتند.
وی با تشریح فعالیت صندوق امداد ولایت لرستان، گفت: در حوزه خودکفایی در ۹ ماهه تاکنون ۲۳ میلیارد اختصاص داده شد که ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ در قالب وام کارگشایی پرداخت شده است.
اکبری با ذکر این مطلب که در بخش وام اشتغال تاکنون هفت میلیارد تومان جذب شده است، اضافه کرد: مجموع اعتبارات دریافتی ۳۱ میلیارد بوده که ۲۲ میلیارد ۷۰۰ میلیون آن پرداخت شده است.
مدیرعامل صندوق امداد ولایت لرستان به تعداد حساب‌های افتتاح شده در صندوق اشاره کرد و افزود: از ابتدای تأسیس صندوق امداد ولایت لرستان ۹۹ هزار حساب افتتاح شد.
وی به صدور ۲۹ هزار کارت بانکی و ۴ هزار کارت المثنی اشاره کرد و گفت: تشکیل چهار هزار و ۹۵۱ پرونده تسهیلات از دیگر اقدامات این صندوق در لرستان است.
اکبری با ذکر این مطلب که فضای فیزیکی به‌صورت استیجاری است و پاسخگوی حجم فعالیت‌ها نیست، ادامه داد: کمبود نیرو با توجه به حجم بالای کار از دیگر چالش‌های صندوق امداد ولایت لرستان است‌.
مدیرعامل صندوق امداد ولایت لرستان با اشاره به این‌که عاملان ما در شهرستان‌ها دسترسی به رمز ندارند، ادامه داد: یک نیروی جدید برای پیگیری معوقات نیاز است.

انتهای پیام

captcha