100 تجاوز رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و حرم ابراهیمی
کد خبر: 3780068
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
در یک ماه اخیر صورت گرفت؛

100 تجاوز رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و حرم ابراهیمی

گروه بین‌الملل ــ وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین از 100 تجاوز رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و حرم ابراهیمی در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایکنا  به نقل از پایگاه خبری UNA؛ یوسف ادعیس، وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین امروز (چهارشنبه) در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته (ماه دسامبر) 100 بار به اماکن مقدس مسلمانان در فلسطین تجاوز کرده است.

وی اظهار کرد: مسجد الاقصی در این یک ماه، سی بار مورد تعرض این رژیم قرار گرفته و پخش صدای اذان نیز در حرم ابراهیمی ممنوع شده است.

ادعیس افزود: حفر تونل به ویژه در شهرک سلوان، تجاوز مقامات رژیم صهیونیستی، راهپیمایی‌های نژادپرستانه تحریک‌آمیز در شهر قدیمی قدس، بازداشت و بیرون کردن از مسجدالاقصی، سردادن شعارهای نژادپرستانه ضدعرب و مسلمانان از دیگر تجاوزات این رژیم بوده است.

وی تأکید کرد: تعداد تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و حرم ابراهیمی در ماه گذشته به بهانه برگزاری اعیاد یهودی افزایش یافت.

وی افزود: گروه­‌هایی به نام جبل المعبد جایی را نزدیک مسجد الاقصی نزدیک میدان براق باز کردند تا در اعیاد یهودی قربانی­‌های خود را تقدیم کنند و تعدادی از آن­ها بعد از اجازه پلیس اسرائیل، تلاش کردند قربانی­‌های خود را در یکی از پارک­‌های متصل به دیوار مسجد الاقصی تقدیم کنند.

انتهای پیام

captcha