آغاز آیین ۴۰روزه «چله انقلاب اسلامی» در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3780122
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

آغاز آیین ۴۰روزه «چله انقلاب اسلامی» در آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از آغاز آیین ۴۰روزه چله انقلاب اسلامی از ۱۹دی سالروز قیام مردم قم تا ۲۹بهمن سالروز قیام مردم تبریز سال‌جاری خبر داد.

آغاز آیین ۴۰روزه چله انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی تستان، عصر روز گذشته 19 دی ماه در دیدار مسئولین انجمن‌های اسلامی مساجد تبریز با امام جمعه تبریز، اظهار کرد: از امروز آیین چله انقلاب اسلامی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و انجمن‌های اسلامی مساجد در طول ۴۰روز و در مساجد با محوریت‌های گفتمان انقلاب اسلامی، بصیرت‌افزایی و خدمت‌رسانی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: سال چهلم انقلاب اسلامی، سال پویایی، بلوغ و کمال آن است که رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار امروزشان با مردم قم، اظهار کردند که سال چهلم، در روند شکل‌گیری تمدن‌ها بسیار مهم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب چهل سالگی انقلاب را سال بلوغ و عمق یافتن آن نامیدند، نشان می دهد که باید با عزم راسخ به سوی آرمان‌هایمان حرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت جوان‌گرایی در چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انتصابات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز نشان می‌دهد که باید در این برهه حساس به جوانان عرصه بدهیم تا جوانانی که در دامان انقلاب پرورش یافته‌اند، صاحب آرمان‌ها بشوند و انقلاب را به صاحب اصلی آن که حضرت ولیعصر (عج) است برسانند.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: گرچه انقلاب اسلامی ما در حوزه مسائل مادی مثل امکانات و خدمات دستاوردهای ارزشمندی داشته است، اما باید توجه کنیم که انقلاب ما بیش‌تر یک انقلاب معنوی بود که امروز به برکت خون ۲۰۰هزار شهید، به درختی تناور تبدیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، تاکید کرد: همانطورکه مساجد پایگاه آغاز انقلاب بودند، امروز نیز می‌توانند در حرکت رو به رشد انقلاب و تربیت نسل‌های صالح و بالنده نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

انتهای پیام

captcha