برگزاری شورای فرهنگ عمومی بروجرد با موضوع اختتامیه هفته قرآن و عترت لرستان
کد خبر: 3780138
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

برگزاری شورای فرهنگ عمومی بروجرد با موضوع اختتامیه هفته قرآن و عترت لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد، با موضوع برگزاری آئین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان لرستان در این شهرستان، برگزار شد.

برگزاری شورای فرهنگ عمومی بروجرد با موضوع اختتامیه هفته قرآن و عترت لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز پنج‌شنبه، بیستم دی‌ماه، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد، با موضوع برگزاری اختتامیه هفته قرآن و عترت استان لرستان در این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه شهرستان بروجرد و با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی و منصور احمدی، دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان برگزار شد، موضوع برگزاری اختتامیه این هفته در شهرستان بروجرد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه بروجرد در این جلسه ضمن تأکید بر همکاری اعضای شورا در برگزاری هرچه بهتر این آئین، عنوان کرد: برگزاری چنین برنامه‌های در سطح جامعه به همکاری تمام دستگاه‌ها نیاز دارد، چراکه تأثیرات آن‌را به‌وضوح می‌توان در سطح جامعه دید.
وی دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجرد را ملزم به همکاری جهت برگزاری هرچه بهتر اختتامیه هفته قرآن و عترت لرستان در این شهرستان دانست و ادامه داد: بدون شک مردم متمدن و فرهنگ‌دوست و همچنین ولایت‌مدار بروجرد، میزبان خوبی برای این آئین خواهند بود.
در ادامه نیز آریایی، فرماندار بروجرد، تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان را موظف به همکاری جهت برگزاری هرچه بهتر آئین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان لرستان، در این شهرستان، کرد.

انتهای پیام

captcha