لزوم وحدت ملت و دولت در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور
کد خبر: 3780291
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

لزوم وحدت ملت و دولت در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه ارومیه بر لزوم افزایش‌ وحدت و هم‌افزایی ملت و دولت در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور تأکید کرد و گفت: تمامی آحاد جامعه باید در حل مشکلات اقتصادی کشور به یکدیگر کمک کنند.

لزوم وحدت ملت و دولت در راستای حل مشکلات اقتصادی کشوربه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ظهر امروز، 21 دی ماه، در خطبه‌های عبادی‌ سیاسی نماز جمعه ارومیه افزود: باید وحدت و هم‌افزایی ملت و دولت در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم افزایش یابد و تمامی آحاد جامعه باید در حل مشکلات اقتصادی کشور به یکدیگر کمک کنند.
وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولات حضرت زینب(‌س) ‌تصریح کرد: ‌پرستاران، فداکارترین افراد جامعه بوده و همسران جانبازان نیز جز فداکارترین و محبوب‌ترین افراد در نزد خداوند به‌شمار می‌روند.
امام جمعه ارومیه با اشاره به سالروز قیام مردم قم در ١٩ دی ماه سال ٥٦ خاطرنشان کرد: هسته اصلی پیروزی انقلاب از قیام مردم قم شروع شد و دشمن در این مدت سعی داشت تا با تغییر چهره شهر و نفوذ در بین جوانان این شهر چهره انقلابی شهر قم را عوض کند، بنابراین نخبگان،‌ عالمان و جوانان انقلابی شهر نباید اجازه چنین توطئه‌ای را به دشمنان بدهند.
وی ادامه داد: عده‌ای غرب‌زده در داخل کشور سعی دارند تا سخنگوی دشمن بوده و ارزش‌های انقلاب را پایمال کنند، ‌متاسفانه چند روز پیش نمایندگان چند شهر در مجلس شورای اسلامی، سخنرانی جاهلانه‌ای را علیه ارزش‌ها و اقدامات جمهوری اسلامی انجام دادند که برای یک کشور انقلابی داشتن چنین نمایندگانی، جای تاسف دارد.
انتهای پیام

captcha