40 سال عزت و سربلندی/ مردم پای آرمان‌ها ایستاده‌اند
کد خبر: 3780349
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
امام‌جمعه زابل تأکید کرد:

40 سال عزت و سربلندی/ مردم پای آرمان‌ها ایستاده‌اند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا گفت: ۴۰ سال است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در اوج تحریم‌ها توانسته ‌است با عزت و سربلندی این تحریم‌ها را پشت سر بگذارد و هر روز قوی‌تر از قبل در راستای تحقق آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی گام بردارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل، 21 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار، گفت: حضرت زینب کبری(س)، شخصیت والایی است که به درجه عصمت رسید و معصومه بود. این روز را به همه محبان خاندان عصمت و طهارت(ع) و همه پرستاران گرامی تبریک عرض می‌کنم. ایشان پیام‌رسان نهضت عاشوراست، و اگر حضرت زینب(س) نبودند، کربلا در کربلا می‌ماند و پیام عاشورا هیچ‌گاه منتشر نمی‌شد.
وی با اشاره به ترفندهای خصمانه دشمن در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی، گفت: هر کجا انقلابی عمل کردیم، موفق بودیم. ۴۰ سال است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در اوج تحریم‌ها توانسته ‌است با عزت و سربلندی این تحریم‌ها را پشت سر بگذارد و هر روز قوی‌تر از روز قبل در راستای تحقق آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی گام بردارد.
امام جمعه زابل ادامه داد: دشمن سعی دارد تا تفکر سکولار را در حوزه‌های مختلف نهادینه کند؛ باید با دقت و بصیرت عمل کنیم تا مانند همیشه دشمن را ناکام بگذاریم. مردم ایران عزیز با توکل بر خدای سبحان بر سر آرمان‌های خود ایستاده‌اند و به سمت آن‌ها حرکت می‌کنند و در این راه پیروز خواهند شد.
وی در ادامه به بخشی از نگرانی‌های مردم اشاره کرد و گفت: مردم از مسئولان ثبات در بازار را می‌خواهند. مردم می‌خواهند جلوی رانت‌خواری و ویژه‌خواری گرفته شود، اما دشمن سعی دارد مردم را به جان هم بیندازد و درگیری‌های داخلی ایجاد کند. شعار دشمن این است، نه جمهوری، نه اسلامی، بلکه همان ایران طاغوت را می‌خواهند تا بتوانند در اداره امور کشور دخالت کنند، که به لطف خداوند و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی این رؤیا را به گور خواهند برد.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha