آغاز به‌کار جشنواره تئاتر فجر در زاهدان
کد خبر: 3780354
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

آغاز به‌کار جشنواره تئاتر فجر در زاهدان

گروه فرهنگی - رئیس انجمن هنرهای نمایشی سیستان‌وبلوچستان گفت: جشنواره تئاتر استانی فجر از روز گذشته، جمعه، 21 دی‌ماه به میزبانی شهرستان زاهدان کار خود را آغاز کرد.

آغاز به‌کار جشنواره تئاتر فجر در زاهدان

علیرضا سلمان‌نژاد، رئیس انجمن هنرهای نمایشی سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: جشنواره تئاتر استانی فجر از روز گذشته، جمعه 21 دی‌ماه به میزبانی شهرستان زاهدان کار خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: نمایش «خیمه شب بازی» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش ستاری از تهران و نمایش « اسکارلتی برای لیلی» به نویسندگی سعید بادینی و کارگردانی مهرداد درگی از زاهدان، نمایش‌های روز اول این جشنواره بودند که در تالار اصلی تئاتر شهر و نیز تالار اشراق اجرا شد.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بیان کرد: در دومین روز از جشنواره، ابتدا نمایش «خیمه شب بازی» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زاهدان اجرا می‌شود و پس از آن «‌خواجه عطا» به نویسندگی مجتبی سلیمی و کارگردانی حسین غلامشاهی طی دو سئانس در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود؛ بین این دو سئانس نیز نمایش «اسکارلتی برای لیلی» در سالن اشراق اجرا می‌شود.
وی افزود: اجرای نمایش «‌هدیه مرموز» به نویسندگی و کارگردانی یاسر خاسب از تهران در تئاتر شهر و نمایش «‌بی دلان» به نویسندگی سعید بادینی و کارگردانی علی جامی از زاهدان در تالار اشراق، برنامه‌های روز یکشنبه 23 دی‌ماه است.
سلمان‌نژاد اظهار کرد: روز دوشنبه، 24 دی‌ماه نیز کارگاه آموزشی تئاتر فیزیکال برپا می‌شود و پس از آن، نمایش «پرواز ۷۴۵» به نویسندگی و کارگردانی غلامحسین مرجان‌پور از تهران به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام

captcha