مردم در مقابل یاوه‌گویی‌های آمریکا با شجاعت بایستند
کد خبر: 3780359
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
امام جمعه شهر بنجار:

مردم در مقابل یاوه‌گویی‌های آمریکا با شجاعت بایستند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمود پارسا، گفت: مردم باید در مقابل یاوه‌گویی‌های آمریکا با شجاعت و عقلانیت برخورد کنند و بدانند که تعهد، امضا و قرارداد آمریکا هرگز اعتبار ندارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمود پارسا، امام جمعه شهر بنجار ضمن توصیه به رعایت تقوا، به بیان اهمیت انتظار و ضرورت آماده‌سازی آحاد جامعه به‌منظور ظهور حضرت امام زمان(عج) پرداخت و گفت: تنها راه نزدیک شدن ظهور حرکت دسته‌جمعی مردم و ترک گناه در جامعه است که طبق توقیع شریف حضرت امام زمان(عج) می‌فرمایند که اگر شیعیان عهدی که از ما بر گردن داشتند، انجام دهند، دیدار ما نصیب‌شان خواهد شد و اگر اندازه گم شدن مرغ، دنبال ما می‌گشتند، هر آینه ظهور می‌کردم.
خطیب جمعه بنجار با اشاره به سالروز فرار شاه معدوم، اظهار کرد: شاه خائن که بعد از حضور مردم در صحنه و سخنرانی‌های امام راحل، جایگاه خود را متزلزل دید، به بهانه استراحت از مملکت فرار کرد و ثروت مردم زجر کشیده ایران اسلامی را به تاراج برد.
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، آمریکا دچار اشتباه محاسباتی شد و خیال کرد انقلاب اسلامی، شش ماهه نابود می‌شود حال آنکه ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی گذشته ‌است، و ما قوی‌تر و قدرتمندتر شده‌ایم.
امام جمعه بنجار با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با مردم قم و تأکید معظم‌له به دولتمردان، توصیه کرد: مردم باید در مقابل یاوه‌گویی‌های آمریکا با شجاعت و عقلانیت برخورد کنند و بدانند که تعهد، امضا و قرارداد آمریکا هرگز اعتبار ندارد.
وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم به‌ویژه اقشار محروم و مستضعف، تصریح کرد: دولت باید اهتمام ویژه‌ای‌ به رفع مشکلات معیشتی مردم داشته باشد تا بیشتر در سختی و گرفتاری قرار نگیرند.
حجت‌الاسلام پارسا در پایان با توجه به عزم جدی دشمن برای آلوده کردن جوانان به اعتیاد مواد مخدر، یادآور شد: عادی شدن فروش جزئی مواد مخدر باعث آلوده شدن جامعه و اعتراضات شدید شهروندان شده‌ است. دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی با همکاری مردم نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha