سمنان؛ سومین استان برتر کشور در ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3780375
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

سمنان؛ سومین استان برتر کشور در ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه شمار ثبت نام کنندگان آزمون سراسری قرآن و عترت در این استان از مرز دو هزار و ١٠٠ نفر فراتر رفت، گفت: سمنان در ردیف سه استان برتر کشور در نام‌نویسی در این آزمون قرار گرفت.

سمنان؛ سومین استان برتر کشور در ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اصفر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز، 22 دی از برتری سمنان در ردیف سه استان برتر کشور در ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: تا ساعت هشت امروز دو هزار و ١١٦ نفر در استان سمنان در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

فضیلت با بیان اینکه شاهرود نیز بین شهرستان‌های استان سمنان در جایگاه اول قرار دارد، یادآور شد: یک هزار و ٢٨٧ نفر در شاهرود تاکنون ثبت نام کرده‌اند و سمنان با ٧١٦ نفر در رده دوم قرار دارد و دامغان با ٧٤ نفر سوم است.

به گفته وی، مؤسسه جامعة‌القرآن شهرستان شاهرود نیز از نظر تعداد ثبت نام بین مؤسسات قرآنی کشور در رتبه اول قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: ثبت‌نام شرکت در هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از دهم دی‌ماه همزمان در سراسر کشور و از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir آغاز شده و تا اوایل بهمن‌ماه ادامه دارد.

یادآور می‌شود، آزمون رشته‌های الکترونیکی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه اول و دوم اسفندماه و آزمون رشته‌های کتبی نیز روز پنج‌شنبه نهم اسفندماه برگزار می‌شود که زمان ثبت‌نام برای حضور در این آزمون تا روز پنجم بهمن‌ماه از طریق سامانه ثبت‌نام www.quranedu.ir انجام می‌شود و علاقه‌مندان بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

انتهای پیام

 

 

captcha