شفاف‌سازی بودجه‌های قرآنی در فارس/ هنوز دستورالعملی برای تخصیص نیامده است
کد خبر: 3780402
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
سهرابی به ایكنا خبر داد:

شفاف‌سازی بودجه‌های قرآنی در فارس/ هنوز دستورالعملی برای تخصیص نیامده است

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از شفاف‌سازی بودجه‌های فرهنگی از جمله بودجه‌های قرآنی ظرف یك ماه آینده در این استان خبر داد.

صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه یكی از برنامه‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شفاف‌سازی بودجه‌هاست، گفت: این كار را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز كرده و به تبع در استان‌ها نیز چنین مسئله‌ای باید دنبال شود.
وی افزود:‌ در استان فارس نیز بودجه‌های فرهنگی از جمله بودجه‌های قرآنی شفاف‌سازی شده و مشخص می‌شود كه بودجه‌ها در كجا و به چه میزان اختصاص یافته و یا خواهد یافت.

آخرین بودجه اختصاص یافته مربوط به سال 93 بوده است
سهرابی زمان انجام این كار را ظرف یك ماه آینده اعلام كرد و افزود: آخرین بودجه قرآنی كه از شورای توسعه فرهنگ قرآنی به استان فارس اختصاص یافته است مربوط به سال 93 بوده است.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به عدم تشكیل شورای توسعه فرهنگ قرآنی در این استان گفت: طبق تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ وظایف شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان به‌عهده شورای فرهنگ عمومی نهاده شده است.

‌دستورالعمل‌ برای تخصیص بودجه‌ها ‌
وی با یادآوری اینكه نحوه تخصیص بودجه‌های قرآنی در شورای توسعه فرهنگ قرآنی مشخص می‌شد، گفت: البته هنوز دستورالعملی از تهران مبنی بر نحوه تخصیص بودجه‌های قرآنی در شورای فرهنگ عمومی نیامده است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس در عین حال این نكته را یادآور شد كه انجام برنامه‌های قرآنی در این استان در دستوركار است و انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha