راهیان نور از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان است
کد خبر: 3780405
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

راهیان نور از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان است

گروه اجتماعی - معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی نه فقط ۸ سال بلکه سی و چند سال دفاع مقدس داشته و همچنان ادامه دارد، گفت: راهیان نور، یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان بوده و از ظرفیت‌های بزرگ برای ایستادگی و پیروزی در مقابل دشمنان است.

راهیان نور، از راههای مقابله با جنگ نرم دشمنان است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، تقی نجمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی، صبح امروز، 22 دی‌ماه در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور جنوب استان، بیان کرد: در سال 96 که اعزام اردوهای راهیان نور از 15 اسفند تا 15 فروردین ادامه داشت، 11 هزار و 600 نفر از هموطنان کشور، زائر مناطق عملیاتی جنوب کشور بودند.
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز 10 هزار نفر از جوانان و هم‌استانی‌ها در اردوهای راهیان نور جنوب کشور شرکت کنند که از پیش‌بینی 10 هزار نفری برای سال جاری، 8 هزار نفر با اتوبوس انتقال خواهند یافت و 2 هزار نفر نیز به‌صورت خودجوش و خانوادگی شرکت خواهند کرد.
نجمی افزود: در رابطه با اعزام شمال‌غرب سال 97 که 6 یادمان در استان داریم که در سه قالب اعزام عمومی آحاد مردم، اعزام دانشجویی و دانش‌آموزی است که در این رابطه نیز 47 هزار و 554 نفر زائر از یادمان‌های استان بازدید کردند.
وی با اشاره به اجرای نمایش رزمایشی، فرهنگی و بصیرتی با عنوان علمداران ولایت در سال جاری یادآور شد: در این رزمایش نیز بیش از 72 هزار نفر در پادگان حیدرلوی شهید باکری ارومیه حضور داشتند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: امسال نیز میزبانی بیش از 146 هزار نفر را داشتیم که از استان‌های خراسان جنوبی، رضوی، زنجان، قزوین، قم، همدان، یزد، تهران، مرکزی و بسیاری استان‌های دیگر از یادمان‌های استان بازدید به‌عمل آوردند.
وی با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی نه فقط 8 سال بلکه سی و چند سال دفاع مقدس داشته و همچنان ادامه دارد، بیان کرد: راهیان نور، یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان بوده و از ظرفیت‌های بزرگ برای ایستادگی و پیروزی در مقابل دشمنان است.
انتهای پیام

captcha