توجه به ارزش‌های اسلامی؛ از عوامل تثبیت استمرار انقلاب
کد خبر: 3780415
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

توجه به ارزش‌های اسلامی؛ از عوامل تثبیت استمرار انقلاب

گروه اجتماعی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یکی از عوامل تثبیت استمرار انقلاب، توجه به ارزش‌های اسلامی و انسانی است، گفت: راه‌اندازی و اعزام کاروان‌های راهیان نور، یکی از اقدامات برجسته برای آشنایی مردم با رشادت‌های جوانان این مرزوبوم است.

توجه به ارزش‌های اسلامی؛ از عوامل تثبیت استمرار انقلاب

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی مصطفوی، معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی‌ صبح امروز، 22 دی‌ماه‌ در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور جنوب استان، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بوده است، افزود: یکی از عوامل تثبیت استمرار انقلاب، توجه به ارزش‌های اسلامی، انسانی و فرهنگ ایثار و شهادت است که اکنون به‌خوبی در جامعه نهادینه شده است.
وی ادامه داد: پس از انقلاب، دشمن بعثی با تصور اینکه ایران ضعیف شده و سازمان‌های لازم از بین رفته، درصدد این برآمد که بتواند قسمتی از خاک کشور ما را به دست آورد، ولی با هدایت و رهبری امام راحل و حضور مردم، خوشبختانه جبهه‌ها به خوبی مدیریت شدند و تمامیت ارضی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس حفظ کردیم.
مصطفوی با اشاره به اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس بهترین متاع خود یعنی جان خودشان را از دست دادند و باید از خون آنان پاسداری کنیم، بیان کرد: راه‌اندازی و اعزام کاروان‌های راهیان نور، یکی از اقدامات برجسته برای آشنایی مردم با رشادت‌های جوانان این مرزوبوم است.
وی اظهار کرد: اگر رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، عملیات نظامی و رزمی انجام دادند، ما نیز باید اکنون عملیات فرهنگی انجام دهیم که همان آشناسازی مردم با فداکاری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی یادآور شد: امسال مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بوده و وارد پنجمین دهه می‌شویم و باید دست به دست هم داده و توانمندی‌های خود را بیش از پیش تقویت کنیم.
انتهای پیام

captcha