همایش ‌پیاده‌روی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3780421
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

همایش ‌پیاده‌روی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) در اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی ـ به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی ‌دور دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، همایش پیاده‌روی همگانی، پیش از ظهر روز جمعه، ۲۱ دی‌ماه‌ در مسافت شش کیلومتری دور دریاچه شورابیل با حضور کادر خدمات درمانی، پرستاران و اقشار مختلف مردم در اردبیل برگزار شد.
وجیهه تیموریان، نائب‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل، در حاشیه این همایش، در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در مناسبت‌های مختلف مورد تاکید بوده تا علاوه بر گرامیداشت مناسبت‌های مورد نظر، در ترویج ورزش همگانی نیز اقدام ارزشمندی انجام پذیرد.
تیموریان ادامه داد: ورزش به عنوان رکن اساسی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توسعه در ابعاد مختلف محسوب شده و می‌بایست نگرش‌ها نسبت به ورزش خانواده‌ها پررنگ شود.
تیموریان در برگزاری همایش پیاده‌روی گرامیداشت روز پرستار به مشارکت هیئت مدیره نظام پرستاری، دانشگاه علوم پزشکی، اداره ورزش و جوانان و شهرداری اردبیل اشاره کرد و افزود: تعامل دستگاه‌های مختلف اجرایی در پررنگ‌تر شدن برگزاری چنین برنامه‌هایی مورد تاکید است.
انتهای پیام

captcha