طرح «تشویق والدین و فرزندان» به همت فعالان کانون‌های مساجد اجرا شد
کد خبر: 3780471
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
در اردبیل؛

طرح «تشویق والدین و فرزندان» به همت فعالان کانون‌های مساجد اجرا شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل گفت: طرح تشویق «والدین و فرزندان» ویژه حضور والدین به همراه فرزندان در صفوف نماز به همت کانون‌های مساجد برگزار شد.

طرح «تشویق والدین و فرزندان» به همت فعالان کانون‌های مساجد برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، امروز، ۲۲ دی ماه در جلسه شورای اداری دبیرخانه گفت: طرح تشویق «والدین و فرزندان» ویژه حضور والدین به همراه فرزندان در صفوف نماز به همت کانون‌های مساجد برگزار شد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: این طرح با هدف تشویق و ترغیب حضور والدین به همراه فرزندان در برنامه‌های مسجد محلات هست و تاکنون نیز در سال جاری به مناسبت‌های مختلف این طرح اجرا شده است.
وی با تاکید بر اینکه تاثیر تربیتی این فرهنگ می‌تواند در جامعه الگو باشد، افزود: والدین بهترین الگو برای فرزندان هستند و باید والدین از این ظرفیت برای ترغیب فرزندان به کار‌های معنوی استفاده کنند.
سقاء تصریح کرد: این تشویق‌های در روحیه و اخلاق اسلامی فرزندان نیز تاثیر عمیقی خواهد داشت و به نوعی حضور آن‌ها در برنامه‌های فرهنگی مساجد را افزایش خواهد داد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، عنوان کرد: این طرح با هدف احیای کارکرد‌های تربیتی مساجد است، زیرا این الگو باید از سوی مساجد انجام شود.
این طرح در نماز جمعه بیله سوار با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان بیله سوار به همت کانون به سوی ظهور به والدینی که با فرزندان خود در نماز جمعه حضور داشتند اجرا شد و در سایر مساجد استان نیز به همت امام جماعت مساجد با مشارکت مدیران مسئول کانون‌ها برگزار شد.
پایان پیام

captcha