برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) در بقاع امامزادگان البرز
کد خبر: 3780485
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) در بقاع امامزادگان البرز

گروه معارف - معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف البرز گفت: مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) بعد از نماز مغرب و عشا در بقاع امامزادگان این استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) در امامزادگان البرز

حجت‌الاسلام حسین قبادی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: حضرت زینب کبری(س) اسوه ایثار و استقامت است. بانویی که با صبری عظیم مصیبت‌ها و ناملایمات واقعه کربلا را تحمل کرد و ضمن حفظ و دفاع از ارزش‌های مقدس اسلامی با خطبه‌های آتشین و افشاگرانه در به ثمر رساندن اهداف شهدای قیام عاشورا نقش موثری داشت و از بازماندگان آن واقعه دردناک به خوبی پرستاری کرد.
وی با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) اسوه صبر و فداکاری است، افزود: حضرت زینب(س) توانست پس از واقعه عاشورا با رشادت‌های خود پیام کربلا و هدف امام حسین(ع) را جاودانه کند و کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود، دلالت بر این مهم دارد.
این مسئول بیان کرد: حضرت زینب(س) به‌عنوان قهرمان ‌میان زنان در طول تاریخ همچنان باقی می‌ماند و زنان باید از ایشان الگو‌گیری کرده و سعی کنند از ابعاد مختلف شخصیتی آن حضرت الگو‌گیری کنند.
این مسئول در ادامه از برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) در بقاع متبرکه این استان خبر داد و افزود: به همین مناسبت مراسم جشن ولادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) در بقاع امامزادگان البرز برگزار می‌شود.
قبادی گفت: این مراسم در جوارآستان مقدس امامزادگان البرز بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی در نعت آن حضرت و مولودی‌خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha