لزوم مشارکت تمامی دستگاه‌ها در برگزاری اردوهای راهیان نور
کد خبر: 3780499
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

لزوم مشارکت تمامی دستگاه‌ها در برگزاری اردوهای راهیان نور

گروه اجتماعی - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به اینکه ارومیه، بیشترین اعزام‌کننده راهیان نور استان را دارد، گفت: انتظار داریم همانگونه که به فرمان مقام معظم رهبری تأکید شده، مشارکت همه دستگاه‌ها در راهیان نور تحقق یابد و به تعهدات خود عمل کنند.

لزوم مشارکت تمامی دستگاهها در برگزاری اردوهای راهیان نور

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، کریم علی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، صبح امروز، 22 دی ماه در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور جنوب استان، با اشاره به اینکه طی نوروز سال 97، یک هزار و 200 نفر از استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، بیان کرد: تابستان سال 97 نیز حدود 3200 نفر به راهیان نور شمال غرب اعزام شدند.
وی با اشاره به اینگه اگر هزینه‌های لازم به‌موقع و بیشتر از سال گذشته واگذار شود، درخواست‌کننده بیشتر خواهد بود، بیان کرد: طی سال جاری در میزبانی شمالغرب نیز 15 هزار نفر در شهرستان ارومیه حضور یافتند.
وی یادآور شد: سال گذشته عدم همکاری دستگاه‌های استان در راهیان نور را شاهد بودیم که برخی صفر درصد و برخی فقط 50 درصد به تعهدات خود عمل کردند و تعهداتی که مصوب شده بود، تحقق نیافت.
علی‌نژاد با اشاره به اینکه ارومیه، بیشترین اعزام‌کننده راهیان نور استان را دارد، گفت: انتظار داریم همانگونه که به فرمان مقام معظم رهبری تاکید شده، مشارکت همه دستگاه‌ها در راهیان نور تحقق یابد و به تعهدات خود عمل کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در پایان افزود: یادواره شهدای عملیات کربلای 5 نیز امروز در مسجد لطفعلی‌خان ارومیه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha