اجرای طرح «فجر فاطمی» در 12 بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3780613
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

اجرای طرح «فجر فاطمی» در 12 بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تقارن سالروز پیروزی انقلاب با دهه دوم فاطمیه، گفت: طرح فجر فاطمی در 12 بقعه شاخص استان برگزار می‌شود.

اجرای طرح «فجر فاطمی» در 12 بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام قاسم مؤمن‌شاد، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: با توجه به تقارن سالروز پیروزی انقلاب با دهه دوم فاطمیه و‌ سالروز شهادت حضرت زهرا(س) طرح فجر فاطمی در 12 بقعه شاخص استان برگزار می‌شود.
وی افزود: این طرح از 11 تا 21 بهمن‌ماه در بقاع امامزادگان شاخص استان از جمله بی‌بی خاتونین مارگون، امامزاده آقامیر دهدشت، امامزاده مختار، امامزاده عبدالله و امامزاده حسن(ع) ، امامزاده میر سالار دیشموک و امامزاده جعفر و بی‌بی حکیمه(س) گچساران برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 20 روحانی از قم خبر داد و برگزاری خیمه‌های معرفت در مدارس و دانشگاه‌ها در تبیین دستاوردهای انقلاب در 40 سال اخیر و مشاوره به خانواده‌ها را از وظایف مبلغین این طرح اعلام کرد.
حجت‌الاسلام مؤمن‌شاد اجرای طرح پیاده‌روی حرم تا حرم در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از حرم امامزاده عبدالله به طرح امامزاده مختار(ع) را از دیگر این ویژه‌برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در مراسم امسال بیش از 15 هزار نفر شرکت کنند.
انتهای پیام

captcha