22 اثر از آذربایجان غربی به جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شد
کد خبر: 3780626
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

22 اثر از آذربایجان غربی به جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شد

گروه فرهنگی- دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از ارسال 22 اثر از استان به نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد و گفت: رسالت اصلی این جشنواره این است که جامعه را در حوزه بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی به رشد برساند.

22 اثر از آذربایجان غربی به جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین نژاد شاه‌محمدی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، ظهر امروز، 22 دی ماه، در افتتاحیه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در استان، با اشاره به اینکه جشنواره فیلم مردمی عمار در حوزه مردمی و روشنگری است،افزود: رسالت اصلی این است که جامعه را در حوزه بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی به رشد برساند.
وی ادامه داد: جشنواره فیلم عمار سالهای نخست با فیلم‌های محدودی وارد عرصه تاخت‌‌وتاز فرهنگی شد و اکنون با بیش از 3 هزار اثر، شاخص و رشد خوبی در این عرصه داشته و مکانی برای رویش‌های فعالان انقلاب اسلامی بوده و شاهد تولیداتی در حد فاخر هستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین نژاد شاه‌محمدی افزود: در استان نیز رشد جشنواره فیلم عمار، همگام با سطح ملی بوده و این دوره 22 اثر از استان به این جشنواره ارسال شده و اکثر آثار به وسیله جوانان و بدون بودجه دولتی تولید شده است.
وی خاطرنشان کرد: فیلم‌های جشنواره عمار برای اکران در سطح استان باید در اختیار تمامی مجموعه‌های فرهنگی قرار گیرد تا مردم ببینند، چراکه تزریق امید در سطح جامعه، ویژگی و هدف اصلی فیلم‌های جشنواره عمار است.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر رویش‌ها و جویش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرده‌اند و باید به‌نحو احسن از این آثار استفاده کرد تا عرصه‌ای برای استفاده هرچه بیشتر از آثار رویش‌های انقلاب ایجاد شود.
انتهای پیام

captcha