‌حرمت ایام فاطمیه در دهه فجر حفظ شود
کد خبر: 3780680
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

‌حرمت ایام فاطمیه در دهه فجر حفظ شود

گروه معارف ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر انقلاب اسلامی در مراسم‌‌ متنوعی که برگزار می‌‌شود، حرمت اهل بیت(ع) حفظ شود.

ضرورت حفظ حرمت ایام فاطمیه در دهه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از خراسان‎شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان امروز، 23 دی‌ماه در دیدار با مسئولان فرهنگی و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی اظهار کرد: با متقارن شدن ایام فاطمیه و دهه فجر باید مراقب شیطنت‌های دشمنان بود تا فتنه ای دیگر را در دل این ایام جای ندهند و حرمت فاطمیه حفظ شود.
خادمی افزود: دشمنان انقلاب همچنان به دنبال ایجاد یک شکاف دینی هستند و از هر موقعیتی برای خدشه وارد کردن به اسلام ناب استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد فضاسازی ایام فاطمیه و دهه فجر به گونه‌ای مدیریت شود تا حرمت فاطمیه حفظ شود، بیان کرد: عد‌ه‌ای به‌دنبال ایجاد تشویش اذهان جوانان و به نام شادی ایام دهه فجر، قصد حرمت شکنی دارند تا موجبات فتنه‌ای دیگر را به‌وجود آورند.
خادمی افزود: بصیرت‌افزایی برای ایجاد فضای با نشاط در ایام فجر و همچنین ایجاد فضای مناسب برای ایام عزاداری فاطمیه در دستور کار مبلغان باشد.
وی گفت: نقش پویای جوانان و هیئت‌های مذهبی در سال ۵۷ توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و باید در ایام دهه فجر یاد و خاطره جوانان و شهدای انقلاب اسلامی در هر شهر و روستای خراسان‌شمالی با شکوه گرامی داشته شود.
انتهای پیام

captcha