تهیه کتاب آماری دستاوردهای چهار دهه انقلاب در حوزه زنان و خانواده لرستان
کد خبر: 3780686
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

تهیه کتاب آماری دستاوردهای چهار دهه انقلاب در حوزه زنان و خانواده لرستان

گروه فرهنگی - مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با بیان این‌که تهیه کتاب آماری - تحلیلی دستاوردهای چهار دهه انقلاب در حوزه زنان و خانواده را در دست انجام داریم، گفت: به‌مناسبت دهه فجر همایش «الگوی سوم» را خواهیم داشت.

بناهید پرویزپور، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های کمیته بانوان دهه فجر لرستان، گفت: کمیته بانوان دهه فجر لرستان به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌هایی را در دستورکار خود دارد که از جمله آن‌ها می‎توان به سرکشی به خانواده زنان شهیده و تجلیل از آنان با همکاری بنیاد شهید استان اشاره کرد.
وی افزود: همچنین دیدار با مادران شهیدی که دو فرزند شهید تقدیم انقلاب کردند را در دستور کار داریم که در این ایام به همراه مدیران زن استان از آنان سرکشی خواهیم کرد.
پرویزپور دیدار بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان، شناسایی و تجلیل از زنان شاخص در این چهار دهه را از دیگر برنامه‌های این کمیته ذکر کرد و گفت: این برنامه توسط دستگاه‌های اجرایی استان در حال شناسایی بوده و آمار و ارقامی نیز به دست‌مان رسیده است.
وی با بیان این‌که در این ایام جشنواره «غذا» در راستای کمک به بانوان زندانی مالی برگزار خواهد شد، گفت: همچنین همایش «الگوی سوم» را خواهیم داشت که با توجه به برنامه زمان‌بندی که به ما اعلام خواهد شد آن‌ را برگزار خواهیم کرد.
مدیرکل بانوان استانداری لرستان با بیان این‌که تهیه کتاب آماری تحلیلی دستاوردهای چهار دهه انقلاب در حوزه زنان و خانواده با محوریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس و همکاری دستگاه‌های اجرایی را در دست انجام داریم، گفت: مسابقات ورزشی ویژه کارکنان زن دستگاه‌های اجرایی را در آذر و دی‌ماه داشتیم و به برندگان جوایزی اهدا شده است.

انتهای پیام

captcha