استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای پخش کلیپ‌های دستاوردهای انقلاب
کد خبر: 3780711
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای پخش کلیپ‌های دستاوردهای انقلاب

گروه اجتماعی - فرماندار خرم‎آباد با باکید بر این‌که باید به سمتی برویم که ایام دهه فجر را مردمی‌تر کنیم، گفت: ضرورت دارد در دهه فجر نوآوری داشته باشیم و در فضای مجازی از کلیپ‌های کوتاه برای نشان دادن دستاوردها استفاده کنیم.

یبه گزارش ایکنا از لرستان، اسد عبدالهی، فرماندار خرم‎آباد شنبه، 22 دی در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان لرستان که در استانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم ایجاد امید در جامعه و این‌که برای امیدآفرینی به جامعه یک راهکار ذهنی و عینی نیاز است، گفت: ایام‌الله دهه فجر می‌تواند این دو کارکرد را داشته باشد.
وی افزود: تاکنون بیشتر جنبه حکومتی ایام‌الله دهه فجر را مدیریت و برنامه‌ریزی کردیم و باید مانند سایر کشورها به سمتی رویم که جنبه‌های مردمی بیشتر تقویت شود.
عبدالهی با بیان این‌که کاستی اصلی که داریم این است که به‌سمت دولتی و حکومتی کردن رفتیم درحالی‌که این انقلاب را مردم انجام دادند، اضافه کرد: این ایام تنها به افتتاح پروژه‌ها ختم می‌شود و این در حالی‌است که مردم از افتتاح پروژه‌های تکراری خسته شدند.
عبدالهی با بیان این‌که فضای مجازی کنترل شدید روی پروژه‌های افتتاحی دارد و این مهم نه‌تنها کارکرد مثبت ندارد بلکه کارکردی منفی خواهد داشت، عنوان کرد: باید به سمتی برویم که ایام دهه فجر را مردمی‌تر کنیم و امسال برای اولین‌بار در 40 روستای خرم‌آباد و 24 منطقه عشایری از محل اعتبارات ارزش‌افزوده استفاده‌ شده است.
وی با تأکید بر این‌که باید برای دهه فجری فاطمی برنامه‌ریزی شود، گفت: در این ایام نوآوری داشته باشیم و در فضای مجازی از کلیپ‌های کوتاه برای نشان دادن دستاوردها استفاده کنیم.

انتهای پیام

captcha