تلألو نور قرآن در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد
کد خبر: 3780745
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

تلألو نور قرآن در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارشناس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد از برگزاری جلسات هفتگی کرسی تلاوت با رویکرد آموزشی، در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون این شهرستان خبر داد.

تلألو نور قرآن در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد

محسن مولوی، کارشناس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شب گذشته، 22 دی‌ماه‌ دومین جلسه کرسی تلاوت قرآن با حضور چهره‌های قرآنی و قاریان شاخص استان و با استقبال خوب شهروندان، در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد برگزار شد.
وی با اشاره به رویکرد آموزشی این جلسات بیان کرد: هدف اصلی برگزاری این جلسات، آموزش صوت و لحن به علاقمندان توسط اساتید برجسته استان از جمله استاد میراحمدی، پرتویی، تقی‌پور و داوری است.
مولوی ادامه داد: این اساتید تأکید ویژه‌ای بر استفاده از اساتید جوان در این جلسات دارند و در همین راستا شاهد حضور صادق حیدری خواهیم بود که تمام دوره‌های صوت و لحن و مربی‌گری را با بهترین مدارج و نزد اساتید مشهور، طی کرده است.
کارشناس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد با اشاره به این‌که هنوز در ابتدای راه برگزاری این کرسی‌ها هستیم، افزود: قطعاً به مدد رسانه‌ها و به‌ویژه خبرگزاری ایکنا استقبال مردم روز‌افزون خواهد بود و در نظر داریم از حضور اساتید مطرح کشوری نیز در این جلسات مستفیض شویم.
یادآور می‌شود، جلسات هفتگی کرسی تلاوت، با همت سازمان اوقاف و امور خیریه، شنبه شب‌ها بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون برگزار می‌شود و شرکت برای عموم آزاد است.
انتهای پیام

captcha