سند فرهنگی و هنری ‌اردبیل تدوین می‌شود
کد خبر: 3780750
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

سند فرهنگی و هنری ‌اردبیل تدوین می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: براساس هدف‌گذاری‌های انجام شده در سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، سند فرهنگی و هنری این استان تدوین می‌شود.

«سند فرهنگی و هنری» استان اردبیل تدوین می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عصر روز گذشته، ۲۲ دی‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر در اردبیل گفت: براساس هدف‌گذاری‌های انجام شده در سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، سند فرهنگی و هنری استان اردبیل تدوین می‌شود.
وی با اشاره به کارنامه مطلوب نظام جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر بیان کرد: در این حوزه کار‌های ارزشمندی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور انجام شده و خلأها و کمبود‌های مختلفی از بین رفته است که باید به نحوی مناسب اطلاع‌رسانی شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به تصویر کشیدن تمامی چالش‌ها و فراز و نشیب‌های موجود در عرصه فرهنگ و هنر را گامی در راستای تهیه و تدوین کارنامه انقلاب دانست و گفت: مستندسازی از اقدامات اخیر انجام شده در حوزه فرهنگ و هنر در تدوین این کارنامه مورد توجه قرار می‌گیرد.
اسحاقی با اشاره به رونمایی از پوستر چل‌چراغ در اختتامیه سی و هفتمین جشنواره تئاتر استانی فجر در اردبیل اظهار کرد: با این امر به زودی فعالیت‌های اخیر فرهنگی و هنری استان اطلاع‌رسانی می‌شود که برای توفیق در این حوزه نیاز به همکاری و مشارکت دستگاه‌های مرتبط در این حوزه داریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای اطلاع‌رسانی از عملکرد و بازتاب فعالیت‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، وظیفه خطیری برعهده دارند و باید در این حوزه گام‌های اساسی برداشته شود تا همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی مردم در جریان دستاورد‌های آن باشند.
انتهای پیام

captcha