اهدای بیش از هزار کمک‌هزینه جهیزیه به مددجویان تحت حمایت در استان مرکزی
کد خبر: 3780789
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

اهدای بیش از هزار کمک‌هزینه جهیزیه به مددجویان تحت حمایت در استان مرکزی

گروه اجتماعی - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی ۹ ماهه امسال هزار و ۱۱ کمک‌هزینه جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار دو میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان پرداخت شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمدرضا شایسته‌جو معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه پرداخت کمک هدیه ازدواج و جهیزیه از خدمات کمیته امداد در کمک به ترویج ازدواج در بین خانوارهای تحت حمایت است، گفت: طی 9 ماهه امسال هزار و 11 کمک هزینه جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار دو میلیارد و 754 میلیون تومان پرداخت شد.
وی از صفر شدن صف انتظار کمک هزینه جهیزیه مددجویان تحت حمایت خبر داد و اظهارکرد: علاوه بر کمک‌هزینه جهیزیه توسط صندوق امداد ولایت تسهیلات ازدواج تا سقف پنج میلیون تومان به خانوارهای تحت حمایت پرداخت می‌شود.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه پرداخت کمک هدیه ازدواج و جهیزیه بخشی از خدمات کمیته امداد در کمک به خانوارهای تحت حمایت است، مطرح کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از دیگر خدمات کمیته امداد به زوج‌های تحت حمایت است.
شایسته‌جو در پایان با تأکید بر حفظ کرامت مددجویان تحت حمایت افزود‌: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان‌، شماره‌گیری #۰86*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت‌، جوانان نیازمند را در تأمین هزینه‌های ازدواج آسان یاری کنند.
انتهای پیام

captcha