برگزاری یادواره ۸۵ شهید دفاع مقدس در بقعه امامزاده سید احمد بندرعباس
کد خبر: 3780839
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

برگزاری یادواره ۸۵ شهید دفاع مقدس در بقعه امامزاده سید احمد بندرعباس

گروه فرهنگی - رئیس اداره اوقاف بندرعباس از برگزاری یادواره ۸۵ شهید سرافراز دفاع مقدس در امامزاده سید احمد چاهستان بندرعباس خبر داد.

یادواره ۸۵ شهید دفاع مقدس در امامزاده سید احمد  بندرعباس برگزار شدبه گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهبازی، رئیس اداره اوقاف بندرعباس شنبه، ۲۲ دی‌ماه اظهار کرد: یادواره ۸۵ شهید سرافراز دفاع مقدس در امامزاده سید احمد چاهستان بندرعباس برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف بندرعباس افزود: تکبیر، روحیه استکبار‌ستیزی، خون و اراده اباعبدالله‌(ع) در جان و دل رزمندگان ما جاری شد. رزمندگان ما به‌واسطه الهامی که از اباعبدالله الحسین(ع) گرفتند از عمر، خانواده، خوشی‌ها و سایر جلوه‌های عالم مادی گذشتند و حتی لحظه‌ای هم برای خانواده و فرزندان خود دچار تردید نشدند. همان امتحانی را که امام حسین(ع) در سطح وسیع در پیشگاه خداوند سربلند از آن بیرون آمد را شهدا نیز در حد خودشان با موفقیت و سربلندی پس دادند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهبازی اظهار کرد: همسران و مادران شهدا نیز با الگوگیری از زینب کبری‌(س) که توانست چنین حادثه غمباری را به بهترین وجه ممکن مدیریت کند، با تأسی از ایشان فرزندان و همسران خود را به‌سوی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بدرقه کردند.
وی در پایان بیان کرد: امیدوارم که بتوانیم حاصل تلاش شهدا که همان نظام مقدس اسلامی است را حفظ کنیم و در عرصه عمل مدافع ارزش‌های اسلامی باشیم.
تجلیل از خانواده‌های شهدا، شعرخوانی، خاطره‌گویی و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
انتهای پیام

captcha