تجلیل مرکز گسترش سینمای تجربی از خانواده شهدای جنگ تحمیلی
کد خبر: 3780861
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
در نخستین همایش دانش‌آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی؛

تجلیل مرکز گسترش سینمای تجربی از خانواده شهدای جنگ تحمیلی

گروه هنر ــ به پاس چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از خانواده شهدا و حماسه‌سازان جنگ تحمیلی در نخستین همایش دانش‌آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی تجلیل می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در این مراسم که عصر فردا (دوشنبه ۲۴ دی‌ماه ۹۷) در موزه سینما برگزار می‌شود، سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد با اهدای لوح سپاس و هدیه، از خانواده شهید فرامرز بهمنی و شهید سید مهدی امیرفضلی، از شهدای گرانقدر فارغ‌التحصیل مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی تقدیر می‌کند.
تجلیل مدیرعامل مرکز گسترش از ۹ ایثارگر فارغ‌التحصیل مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی که در عرصه‌ی سینما حضور مؤثر داشتند، از دیگر برنامه‌های این همایش است. این افراد عبارتند از؛ همایون علیخانی، رسول بابارضا، مجید کاظمی، مجتبی دهقانی، دکتر محسن موسویان، غلامرضا کیخواه‌آریا، محمود مطهر، مهدی خواجه‌حسینی و علی کوهستانی.
نخستین همایش دانش‌آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی، طی روزهای یکشنبه، ۲۳ دی‌ماه، در خانه سینما و دوشنبه ۲۴ دی‌‌ماه در موزه سینما برگزار می‌شود. هدف این گردهمایی مروری بر فعالیت‌های آموزشی و عملکرد دانش‌آموختگان این «مرکز» در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دستاوردها و موفقیت‌های آنان در تولید فیلم‌های کوتاه، مستند و بلند اعلام شده است.
مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی از سال ۱۳۶۱ با استفاده از اساتید مجرب طی ۸ سال، به جذب و آموزش دانشجویان سینما همت گماشت. دانش‌آموختگان این «مرکز» تاکنون در حوزه‌ی فیلم کوتاه، بلند و مستند جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی و خارجی کسب کرده‌اند.

انتهای پیام

captcha