جزئیات بیست و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کویت
کد خبر: 3780872
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

جزئیات بیست و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کویت

گروه بین‌الملل ـ ناصر حمود دبوس، رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات ملی قرآن «الخرافی» کویت از نام‌نویسی 200 شهروند و ملیت خارجی مقیم این کشور در بیست و دومین دوره این رقابت‌ها خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری   mugtama.com؛ ناصر حمود دبوس، رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات ملی قرآن «الخرافی» کویت با بیان این که تاکنون 2000 داوطلب برای شرکت در این دوره از مسابقه نام‌نویسی کرده‎اند، گفت: نام‌نویسی برای این مسابقه تا روز 18 بهمن ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: در حاشیه این مسابقه، رقابت‌های ویژه برخی موسسات همچون مراکز بهزیستی، مرکز اوتیسم کویت، انجمن ناشنوایان، جمعیت روشندلان و جمعیت بشائرالخیر برگزار می‎شود.

دبوس همچنین تصریح کرد: همه گروه‌های سنی از جمله نونهالان، نوجوانان، جوانان، زنان و مردان مقیم و شهروند کویت می‌توانند برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کنند.

وی در این باره توضیح داد: نونهالان زیر هشت سال در بخش حفظ حزب‌های 59 و 60 به همراه تجوید و حسن اداء، نوجوانان زیر 15 سال در بخش حفظ یک جزء به همراه تجوید و حسن اداء، جوانان زیر 25 سال در بخش حفظ سه جزء به همراه تجوید و حسن اداء و دیگر شرکت‌کنندگان در بخش حفظ پنج جزء به همراه تجوید و حسن اداء شرکت می‌کنند.

دبوس در پایان سخنان خود با بیان ای که جوایز ارزشمندی به افراد برگزیده تقدیم خواهد شد، از شهروندان کویتی و ملیت‌های خارجی مقیم این کشور دعوت کرد تا روز پنجشنبه (18 بهمن ماه) از طریق پایگاه اینترنتی www.kharafiquran.com برای شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

انتهای پیام

captcha