برپایی نمایشگاه کتاب قرآن و عترت در گرمسار
کد خبر: 3780880
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

برپایی نمایشگاه کتاب قرآن و عترت در گرمسار

گروه فعالیت‌های قرآنی - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برپایی نمایشگاه کتاب قرآن و عترت به‌مناسبت هفته قرآن و عترت در گرمسار خبر داد.

برپایی نمایشگاه کتاب قرآن و عترت در گرمسار

به گزارش ایکنا از سمنان، نعمت‌الله قنبری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار امروز، 23 دی در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه کتاب قرآن و عترت به‌مناسبت هفته قرآن و عترت در گرمسار خبر داد و گفت: این نمایشگاه  موضوع قرآن و عترت و ارائه پنج هزار جلد کتاب با موضوع‌های قرآنی در گرمسار پذیرای علاقه‌مندان است.

قنبری ادامه داد: نمایشگاه کتاب قرآن و عترت با همکاری انجمن اهل قلم، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی و کانون‌های فرهنگی ـ هنری شهرستان گرمسار برگزار شد که در این نمایشگاه 50 نمونه قرآن، کتاب مذهبی، نرم‌افزار‌های قرآنی و 10 نمونه محصولات مذهبی و 500 نوع بازی فکری در کنار کتاب‌هایی با موضوعات قرآنی در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.
قنبری با بیان اینکه این گونه نمایشگاه‌ها در آشنایی بیشتر کودکان و نسل جوان با قرآن و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی بسیار تأثیرگذار است، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌هایی اینگونه می‌تواند از برخی آسیب‌های اجتماعی جامعه جلوگیری کرده و در حل کردن مشکلات و معضل‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان و ایجاد علاقه بین این قشر از جامعه به علوم قرآنی بسیار تأثیرگذار باشد.
قنبری یادآور شد: نمایشگاه کتاب تا پنجم بهمن آینده به مدت ١٣ روز ادامه دارد که این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ساعت ١٦ تا ٢١ برای بازدید علاقه‌مندان و عموم مردم دایر است.
انتهای پیام

captcha