اجرای طرح مسجد، مدرسه و خانه با هدف ارتقای معنوی دانش‌آموزان
کد خبر: 3780881
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

اجرای طرح مسجد، مدرسه و خانه با هدف ارتقای معنوی دانش‌آموزان

گروه معارف - فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مسجد، مدرسه و خانه با همکاری آموزش و پرورش و با هدف بهره‌گیری از فضای معنوی مساجد برای ارتقای مسائل دینی و معنوی دانش‌آموزان و خانواده‌ها در حال اجراست.

جشن میلاد حضرت زینب(س) در بویراحمد برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل رضایی، رئیس آموزش و پرورش عشایر استان امروز، 23 دی‌ماه در مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) در دبیرستان دخترانه عشایری حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان بویراحمد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از قیام امام حسین(ع) در کربلاست و حضرت زینب(س) با صبر، بردباری و ولایتمداری پیام این نهضت را جاودانه ساخت.
وی افزود: دانش‌آموزان عشایری استان همواره با الگوگیری از حضرت زینب(س) موفقیت‌های چشمگیری در زمینه‌های علمی و قرآنی در کشور کسب کرده‌اند.
همچنین، جاماسب بهمن‌یار، فرمانده سپاه عشایر استان نیز بیان کرد: هم اکنون ۸۲ واحد مقاومت بسیج دانش آموزی عشایری در مدارس استان فعالیت دارند.
وی افزود: طرح مسجد، مدرسه و خانه با همکاری آموزش و پرورش و با هدف بهره‌گیری از فضای معنوی مساجد برای ارتقای مسائل دینی و معنوی دانش آموزان و خانواده‌ها در حال اجراست.
فرمانده سپاه عشایر استان تصریح کرد: دانش آموزان باید با الگو قرار دادن حضرت زینب(س) با جنگ نرم مقابله کنند و از فضای مجازی به نحو مطلوب بهره ببرند.
یادآور می‌شود، در این مراسم که با مولودی خوانی و مداحی همراه بود به دانش‌آموزانی که نام آن‌ها زینب بود جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام

captcha