برگزاری محافل انس با قرآن موجب ترویج معارف قرآنی در جامعه می‌شود
کد خبر: 3780884
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

برگزاری محافل انس با قرآن موجب ترویج معارف قرآنی در جامعه می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم باعث ترویج مفاهیم قرآنی و آشنایی هرچه بیشتر مردم و انس با معارف این کتاب الهی می‌شود.

برگزاری محافل انس با قرآن موجب ترویج معارف قرآنی در جامعه می‌شود

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله احمد پروایی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته، 22 دی‌ماه در محفل انس با قرآن کریم که در مسجد جامع تالش برگزار شد، اظهار کرد: قرآن مجید به‌عنوان کتاب آسمانی و معجزه جاوید پیامبر اسلام، کتاب هدایت بشر به سر منزل مقصود است.

وی افزود: مهمترین نقش قرآن با آن عظمتش در زندگی ما، ایجاد صبر ‌برابر سختی‌ها و مشکلاتی است که روزمره با آن مواجه هستیم. موانعی بسیاری در سایه انس با قرآن کریم از سر راه برداشته شده است.

آیت‌الله پروایی گفت: قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر قلب شریفترین بنده خود نازل فرموده است.

وی یادآور شد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم باعث ترویج مفاهیم قرآنی و آشنایی هرچه بیشتر مردم و انس با معارف این کتاب الهی می‌شود. قرائت و درک آیات قرآن زمینه پدید آمدن معرفت و پیروی انسان‌ها از دستورات الهی و رهنمودهای ولایت ‌فقیه در جامعه را فراهم می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: افزایش ایمان، صفای باطن، بخشش گناهان، افزایش رزق و روزی و بهره‌مندی از هدایت الهی از جمله فضایل و برکات دنیوی و اخروی انس با کلام خدا است.

آیت‌الله پروایی اعلام کرد: مردم ایران اسلامی به ‌واسطه انقلاب اسلامی و با تبعیت از آموزه‌های الهی قرآن کریم در مسیر مبارزه با طاغوت پیروز شدند.

یادآور می‌‌شود، حسین رفیعی از قاریان بین‌المللی قرآن کریم در این محفل انس با قرآن به قرائت پرداخت.

انتهای پیام

captcha