برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» در انزلی
کد خبر: 3780902
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» در انزلی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان از همکاری کانون حافظان قرآن کریم شهرستان انزلی در برگزاری مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات ۱۸ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» در انزلی

حجت الاسلام‌والمسلمین محمدعلی رضوانی نژاد، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در هشت رشته قرائت(تحقیق) و حفظ کل در رده سنی 16 تا 30 سال و رشته‌های قرائت(ترتیل)، حفظ جزء 30، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز در رده سنی 7 تا 16 سال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پنجشنبه، 27 دی ماه 97 آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقات است، افزود: تاکنون یک هزار و 300 نفر جهت شرکت در مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ثبت نام کرده‌اند.

این کارشناس دینی با اشاره به عدم برگزاری رشته اذان و قرائت تقلیدی برای خواهران، عنوان کرد: همچنین رشته قرائت نماز فقط در مرحله کانونی و استانی برگزار می‌شود.

‌رضوانی نژاد از همکاری کانون حافظان قرآن کریم شهرستان انزلی در برگزاری مسابقه مذکور خبر داد و خاطرنشان کرد: مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» 18 بهمن ماه سال جاری از ساعت 8 صبح در سالن زنده‌یاد ربیعی شهرستان انزلی برگزار می شود.

انتهای پیام

captcha