اعلام محورهای جشنواره استانی «علامه حلی» در لرستان
کد خبر: 3780907
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

اعلام محورهای جشنواره استانی «علامه حلی» در لرستان

گروه فرهنگی - سومین جشنواره استانی «علامه حلی» در لرستان برگزار می‏‌شود و طلاب می‌توانند آثار خود را تا ۲۹ اسفند به دبیرخانه جشنواره واقع در مدیریت حوزه علمیه لرستان ارسال کنند.

اعلام محورهای سومین جشنواره استانی «علامه حلی» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، برای سومین سال متوالی جشنواره استانی علامه حلی(ره) با هدف شناسایی و سنجش تحقیق و پژوهش طلاب در لرستان برگزار می‎شود.طلاب مدارس علمیه خواهران و برادران می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 29 اسفندماه سال‌ جاری به دبیرخانه مرکزی جشنواره علامه حلی(ره) واقع در مدیریت حوزه علمیه استان لرستان ارسال کنند.
با توجه به فراخوان این جشنواره سن شرکت‌کنندگان در جشنواره با احتساب مدرک دانشگاهی، 31 سال اعلام شده است و پژوهشگران می‌توانند آثار خود را در قالب کتاب، مقاله، پایان‌نامه و تحلیل پایانی به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی(ره) ارسال کنند.
این جشنواره در زمینه‌های علوم قرآنی و حدیث، درایه، ادبیات عرب، فلسفه و منطق، تاریخ اسلام، تاریخ تشیع و علوم دینی مرتبط با حوزه برگزار خواهد شد .
امسال بخش ویژه جشنواره استانی علامه حلی(ره) با موضوع نقش حوزه در تحولات دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در صد سال اخیر برگزار خواهد شد و طلاب پژوهشگر می‌توانند آثار تحقیقی و پژوهشی خود را با رویکرد حوزه و انقلاب به دبیرخانه ارسال کنند.
نقش حوزه در گسترش سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تحکیم خانواده از دیگر محورهای جانبی فراخوان سومین مرحله استانی جشنواره علامه حلی(ره) است.

انتهای پیام

captcha