۴۰۰ مبلّغ دینی به مناطق مختلف لرستان اعزام می‎شوند
کد خبر: 3780916
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
به‌مناست چهل سالگی انقلاب؛

۴۰۰ مبلّغ دینی به مناطق مختلف لرستان اعزام می‎شوند

گروه فرهنگی - معاون تبلیغات لرستان از اعزام ۴۰۰ مبلّغ دینی ویژه دهه فجر به مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: محافل انس با قرآن، تبیین سبک زندگی فاطمی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، گفتمان‌های انقلابی و ... از برنامه‌های تبلیغی مبلغان در دهه فجر است.

فحجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی در دهه فجر، گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی مسئولیت کمیته‌های قرآنی و تشکل‌های مذهبی دهه فجر را دارد و در بعضی دیگر از کمیته‌ها از جمله کمیته مساجد دهه فجر عضو است.
وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با ایام دهه فجر و این‌که برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید فاطمی باشد، افزود: در این ایام اعزام مبلّغ دینی به مناطق مختلف استان از جمله مساجد، حسینیه‌ها، روستاها، دانشگاه‌ها و مدارس را داریم.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام ۴۰۰ مبلّغ طی دهه فجر به مناطق مختلف استان با هدف اجرای ویژه‌برنامه‌های شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و چهل سالگی انقلاب اسلامی خبر داد.
وی برگزاری محافل انس با قرآن، بیان فضائل حضرت فاطمه‌زهرا(س)، تبیین سبک زندگی فاطمی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، تجهیز کتابخانه‌های شبستان مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری گفتمان‌های انقلابی و بیان دستاوردها و خدمات نظام در چهل سالگی انقلاب را از برنامه‌های تبلیغی مبلغان در دهه فجر برشمرد.

انتهای پیام

captcha