نمایش دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3780920
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

نمایش دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی - معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی از برگزاری دو نمایشگاه ویژه برای به نمایشگاه گذاشتن دستاوردهای چهل ساله‌ انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

نمایش دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی جهانگیری، معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز در جلسه شورای اداری استان، از برگزاری دو نمایشگاه ویژه برای به نمایشگاه گذاشتن دستاوردهای چهل ساله‌ی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دو نمایشگاه به صورت ویژه در استان برگزار می‌شود که یکی از آنها به صورت مجازی بوده و تمامی دستاوردهای انقلاب به تفکیک بخش‌ها در سامانه‌ dastavard57.ir به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: دومین نمایشگاه نیز با هدف به نمایش گذاشتن اهم دستاوردهای انقلاب در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.

جهانگیری افزود: انتظار داریم تمامی دستگاه‌ها در برگزاری این نمایشگاه‌ها همکاری کنند، بخش‌های تخصصی و دستگاه‌های زیربنایی نیز می‌توانند در حوزه و بخش خود ازجمله بهداشت و درمان، حوزه و علم و فناوری، اقتصادی و کشاورزی و... نمایشگاه برگزار کنند.

انتهای پیام

captcha