۱۰ اسفند؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه مقاله‌نویسی حوزه و آموزش و پرورش لرستان
کد خبر: 3780940
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

۱۰ اسفند؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه مقاله‌نویسی حوزه و آموزش و پرورش لرستان

گروه فرهنگی - مهلت شرکت در مسابقه مقاله‌نویسی کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش لرستان تا دهم اسفندماه امسال اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را به دبیرخانه مسابقه واقع در کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش لرستان ارسال کنند.

10 اسفنند؛ مهلت شرکت در مسابقه مقاله‌نویسی کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش لرستانحجت‌الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به فراخوان دومین دوره مقاله‌نویسی کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، گفت: این مسابقه مقاله‌نویسی ویژه طلاب، فرهنگیان و دانش‌آموزان لرستان برگزار می‎شود.
وی ارائه شیوه‌های مناسب جهت استفاده دانش‌آموزان از فضای مجازی، راهکارهای اثرگذاری بهتر و حضور موفق روحانیان و مبلّغان در مدارس و روش‌های تعمیق سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی بین دانش‌آموزان را از جمله محورهای دومین دوره مسابقه مقاله‌نویسی همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش برشمرد.
پنام مهلت ارسال آثار به این مسابقه را تا دهم اسفندماه امسال اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند مقالات خود را حداکثر تا دهم اسفندماه امسال به دبیرخانه مسابقه واقع در کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش لرستان ارسال کنند.
یادآور می‌شود، مقالات رسیده حول محورهای فوق، پس‌از ارزیابی‌های کارشناسان حوزه و آموزش و پرورش بررسی و ارزیابی خواهند شد و مقالات و پژوهش‌هایی که حائز رتبه‌های برتر باشند، تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام

captcha